STE POZABILI VAŠE PODATKE?

USTVARITE RAČUN

Podatki o podjetju

Naziv: Zavod Korak Naprej Murska Sobota, so. p.
Naslov: Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota
Status: Pravna oseba
DDV ID: SI45461376
Matična številka: 6237886000
Šifra glavne dejavnosti: G47.790 - Trgovina na drobno v prodajalnah z rabljenim blagom
Vpis: 8. 10. 2012 - pri Okrožnem sodišču Murska Sobota, št. vpisa: SRG 2012/40719
IBAN: SI56 6100 0000 9578 515 pri Delavski hranilnici d.d.

Zavod Korak naprej Murska Sobota, so. p., smo člani Trgovinske zbornice Slovenije.

 

Prodajni artikli

Artikli v spletni trgovini so rabljeni artikli, razen če je izrecno napisano drugače.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Cene in veljavnost ponudbe

Cene vsebujejo DDV. Vse cene so v EUR.
Cenik rabljenih otroških oblačil in obutve
Cenik šivalnica

 

Postopek nakupa

  1. Potrditev in oddaja naročila
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V sporočilu je naveden povzetek naročila in vse potrebne informacije za kupca o postopku nadaljnjega poteka nakupa. Sporočilo velja kot informativni predračun.
  2. Naročilo potrjeno
    Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je nepreklicno sklenjena v trenutku oddaje naročila kupca.
  3. Predračun in plačilo
    Ponudnik na tej stopnji izda dokončni predračun. V primeru, da je kupec izbral plačilo preko transakcijskega računa (TRR), bo ponudnik počakal z nadaljnjim posredovanjem blaga, dokler ne prejme bančnega potrdila o plačilu izdanega predračuna. V drugih primerih velja plačilo naročila ob prevzemu.
  4. Prevzem oz. dostava blaga
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, dostavi ali odpošlje blago in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. Za vračilo ali menjavo blaga veljajo v nadaljevanju navedeni pogoji.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na transakcijski račun ponudnika (po ponudbi/predračunu); velja cena končnega predračuna, ki ga kupec prejme po elektronski pošti
  • S plačilom odkupnine ob dostavi (velja cena odkupnine) – kupec ob prevzemu plača vrednost odkupnine, ki je sorazmerna vrednosti ponudnikovega predračuna in vsebuje vrednost naročenega blaga ter stroške pošiljanja po veljavnem ceniku GLS, d.o.o.

V primeru, ko znaša vrednost nakupa natanko 50,00 € ali več, kupec stroškov poštnine ne plača. V tem primeru poštnino krije ponudnik.

Plačilo na poslovni račun našega podjetja je možno samo vnaprej kot predplačilo.

 

Cenik dostave opreme in oblačil na dom preko GLS

Naročene artikle preko spletne trgovine dostavi GLS (General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., Ljubljana). Naročene artikle dostavljamo na območju celotne Slovenije. Za naročila do 15. ure pripravimo in pošljemo naročeni paket še isti dan, GLS vam ga dostavi na dom naslednji dan. Za naročila po 15. uri pripravimo in pošljemo naročeni paket naslednji dan, GLS vam ga dostavi na dom v 2 do 3 dnevih dnevih.

Paket/teža Cena dostave
do 2 kg 3,32 EUR
do 5 kg 3,63 EUR
do 10 kg 3,94 EUR
do 15 kg 4,64 EUR
do 20 kg 4,86 EUR
do 30 kg 5,19 EUR
do 40 kg 6,22 EUR
do 50 kg 7,78 EUR

Opomba: Če je plačilo po povzetju z odkupnino se doplača 0,70 EUR na paket oziroma od zneska odkupnine.

Cena pošiljanja velja za en paket in vključuje dodatek za gorivo in DDV ter obveščanje naročnika po mailu oziroma SMS-u.

 

Dostava, prevzem naročila

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Osebni prevzem v poslovni enoti - trgovini na Slovenski 34 v Murski Soboti. Kupec se bo po dogovoru s ponudnikom preko elektronske pošte ali telefonu dogovoril o možnem času prevzema naročenega blaga.

 

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo blaga

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik ima pravico, da odstopi od pogodbe, če v roku 14 dni od prevzema blaga podjetje pisno obvesti o odstopu od pogodbe. Blago morate vrniti nepoškodovano in z računom.Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V kolikor je odstop od pogodbe na podlagi pisnega sporočila, mora potrošnik vrniti blago podjetju v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina). Izdelek mora vrniti neuporabljen in nepoškodovan, z etiketami in računom. Najkasneje v 14 dneh po prejetju pisnega sporočila o odstopu se podjetje zavezuje plačano kupnino vrniti.

Obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (za ogled kliknite na obrazec).

 

Vračilo poškodovanih poštnih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri GLS-u. To storite tako, da sporočite GLS-u o vaši reklamaciji. Paket morate oddati v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Spremljanje naročila in hranjenje vseh vaših naročil/pogodb po oddaji vašega naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo o prejemu in statusu vašega naročila. V tem sporočilu se nahaja tudi povezava za spremljanje statusa izvajanja vašega naročila v spletni trgovini www.reuseused.com. Hkrati pa preko te povezave dostopate tudi do seznama vaših shranjenih prejšnjih naročil/pogodb.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo oz. kontakt, kamor se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni možno doseči, je pristojno sodišce v Murski Soboti. Posebej ne priznavamo nobenega od izvajalcev IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora.

Povezava do platforme za SRPS: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

 

Stvarna napaka

Stvarna napaka je kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:

  • odpravo napake
  • vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • zamenjavo blaga
  • vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju stvarne napake mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Izpolnjevanje naročila

  • Po izbiri artikla v spletni trgovini ga s klikom na ikono »Dodaj v košarico« dodate v košarico. V košarici je pregled količine in cene artiklov, ki ste jih izbrali. Preden zaključite nakup, kliknete na ikono »Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. S tem se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja v naši spletni trgovini. Če ste si premislili glede izbranega artikla, ga izbrišete iz košarice s klikom na rdeče obarvano črko x.
  • S svojim uporabniškim imenom in geslom se prijavite v spletno trgovino. Nakup zaključite s klikom na ikono »Zaključite nakup«. Za tem izpolnite obrazec in vnesete podatke o ulici, poštni številki, mestu in telefonski številki.
  • S klikom na ikono »Zaključite nakup«, boste svoj nakup zaključili. V tem koraku lahko preverite podrobnosti naročila in vaše podatke – naslov plačnika in naslov dostave.
  • Smo davčni zavezanec.

Piškotki

Na spletni strani korak-naprej.si.si uporabljamo piškotke:

  • Piškotki za namen analitiki
    Piškotki se uporabljajo za statistiko obiskanosti, ki jo merimo z orodjem Google Analytics. Analitiko merimo anonimno.
  • Piškotki AddThis.
    Piškotki se uporabljajo za prikaz aplikacije, ki vam pomaga natistniti spletno stran, jo posredovati po mailu ali jo objaviti v razna socialna omrežja.
  • Piškotek seje
    Piškotek seje se uporablja za prepoznavo vaših vnešenih podatkov na naši spletni strani.

Z uporabo spletne strani fotolens.si se strinjate z uporabo naših piškotkov. V kolikor piškotkov ne želite uporabljati si te lahko izklopite v vašem spletnem brskalniku. Podrobna navodila za izklop piškotkov najdete v pomoči vašega spletnega brskalnika.
Želite spremeniti vaše nastavitve piškotkov? Naše spletno mesto uporablja piškote za zagotavljanje boljše  uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska
Nadzor piškotkov Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko izbrišete ali onemogočite z nastavitvami v vašem brskalniku. Navodila se nahajajo v sekciji »pomoč« (»help«) vašega spletnega brskalnika. V primeru, da boste onemogočili piškotke, vam nekatere podstrani morda ne bodo delovale pravilno.

Na naši strani uporabljamo sledeče piškotke:

Ime piškotka Namen Trajanje
__utma ... __utmd Piškotke nastavi orodje Google Analytics, omogočajo pa nam, da lahko opazujemo, kako se uporabniki premikajo znotraj naših spletnih strani. do 2 leti
HSID, SSID, APISID, SAPISID, VISITOR_INFO1_LIVE, demographics, use_hitbox, YSC, LOGIN_INFO, SID, PREF Piškotki omogočajo prikazovanje ključnih funkcionalnosti Youtube videoposnetkov. Uporabljajo se izključno na straneh, kjer se prikazujejo Youtube videoposnetki. do 10 leti

Varovanje podatkov

Podjetje ZAVOD KORAK NAPREJ, ki upravlja spletno trgovino ZAVOD KORAK NAPREJ nov naslov spletne strani, se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.

Podjetje ZAVOD KORAK NAPREJ za potrebe poslovanja spletne trgovine ZAVOD KORAK NAPREJ zbira naslednje podatke uporabnikov:

  1. ime in priimek
  2. naslov in kraj bivanja
  3. naslov za pošiljanje naročenega blaga
  4. naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  5. geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
  6. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino

Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino, ne odgovarjamo.

Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino ZAVOD KORAK NAPREJ nov naslov spletne strani

Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje ZAVOD KORAK NAPREJ zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

 

Nagradne igre

Splošna pravila in pogoji Facebook nagradne igre Korak naprej Murska Sobota

Uvodne določbe

1. člen

S temi splošnimi pogoji so urejena pravila sodelovanja ter izvedba Facebook nagradne igre, ki jo organizira Zavod Korak naprej Murska Sobota, so.p., Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota (v nadaljevanju: organizator).

Sodelovanje v nagradni igri in nagrade

2. člen

V nagradni igri lahko sodelujejo polnoletne osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji (v nadaljevanju: sodelujoči).

Nagradna igra poteka od-do datuma in ure navedene na FB strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota, pri objavi nagradne igre.

V nagradni igri sodelujete tako, da:

  • všečkate in komentirate objavo (sliko, status),
  • lahko všečkate FB stran Zavoda Korak naprej Murska Sobota (če je še niste),
  • lahko delite FB stran Zavoda Korak naprej Murska Sobota na svoji ali prijateljevi časovnici.

Nagrada je navedena na FB strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota, pri objavi nagradne igre. Izmed vseh sodelujočih bo ekipa Zavoda Korak naprej Murska Sobota izžrebala nagrajenca.

Kakršnakoli vprašanja v povezavi z nagradno igro nam lahko kot organizatorju posredujete na naslov: Zavod Korak naprej Murska Sobota, so.p., Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota ali na e-mail zavod.koraknaprej.ms@gmail.com.

Šteje se, da je udeleženec s tem, ko je sodeloval v nagradni igri, sprejel splošne pogoje sodelovanja in pravila nagradne igre in se strinjal oz. dovolil organizatorju (v primeru, da postane nagrajenec), javno objavo svojega imena, priimka na socialnih omrežjih in spletni strani organizatorja ter po potrebi tudi v drugih medijih.

Vsak udeleženec lahko v nagradni igri sodeluje večkrat, vendar je lahko nagrajen le enkrat.

V nagradni igri ne smejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju, ki kakor koli neposredno sodelujejo pri pripravi in izvedbi nagradne igre. V kolikor takšne osebe sodelujejo, se jih izloči.

Organizator nagradne igre ne nosi odgovornosti za zapoznele, nepravilne, nepopolne, neustrezne načine sodelovanja v nagradni igri in druge pomote pri sodelovanju v nagradni igri kot tudi ne za škodo iz naslova nagrade.

Nagrad ni mogoče zamenjati ali izplačati v gotovini. Nagrade niso prenosljive na drugo osebo.

Žrebanje nagrajenca

3. člen

Naključni žreb nagrajenca bo izvedla ekipa Zavoda Korak naprej Murska Sobota. V bazo za izbor nagrajenca bo uvrstila vse uporabnike, ki bodo sodelovali v skladu s temi pravili in časovnim terminom. Po žrebanju bo sestavila zapisnik žrebanja, ki bo vseboval (datum, uro in kraj žrebanja, podatke o nagrajencu, nagrado, podpis odgovorne osebe).

Odločitve glede morebitnih izločitev sodelujočih v nagradni igri ter rezultatu žrebanja so dokončne in nepreklicne. Pritožba ni mogoča. Odločitve se zapišejo v zapisnik.

Obveščanje nagrajenca in prevzem nagrade

4. člen

Nagrajenec je udeleženec nagradne igre, ki ga je izbrala odgovorna oseba pri organizatorju. Pri tem je sodeloval v skladu s temi pravili.

5. člen

Nagrajenec bo objavljen na Facebook strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota, v komentarju pod objavo z nagradno igro. Prav tako bo o prejemu nagrade obveščen s strani organizatorja preko zasebnega Facebook sporočila, najkasneje v 3 delovnih dneh od žrebanja. V primeru, da nagrajenec v roku 7 delovnih dni ne odgovori na organizatorjevo zasebno sporočilo in ne posreduje svojih kontaktnih podatkov ali pa odkloni prevzem nagrade, nagrajenec izgubi pravico do nagrade, organizator pa ne izžreba drugega nagrajenca.

Varstvo osebnih podatkov

6. člen

S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči v nagradni igri dovoljuje organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Osebni podatki, ki se zbirajo so: ime FB profila, v primeru pošiljanja nagrade po pošti, tudi ime in priimek ter naslov nagrajenca. Pridobljeni osebni podatki se uporabljajo za namene izvedbe te nagradne igre.

Osebne podatke lahko organizator nagradne igre uporablja izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Organizator nagradne igre vse osebne podatke varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

Ostale določbe

7. člen

Organizator si pridržuje pravico, da odpove nagradno igro. O tem mora preko Facebooka obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

8. člen

Organizator ni moralno ali kazensko odgovoren za kakršnekoli posledice, ki izhajajo iz nagrade ali koriščenja nagrade.

Nagrada ni prenosljiva. Denarno izplačilo v vrednosti nagrade ni možno.

9. člen

Nagrado nagrajenec prevzame v poslovni enoti organizatorja, Trgovini z rabljeno opremo in oblačili, Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota, v delovnem času.

V primeru, da je nagrajenec oddaljen od kraja organizatorja več kot 20 kilometrov, se lahko nagrado po dogovoru z nagrajencem pošlje tudi po pošti. Poštnino krije nagrajenec sam. V primeru, da nagrajenec nagrade poslane po pošti ne sprejme, je dolžan plačati stroške poštnine v obe smeri, pravico do nagrade pa izgubi.

10. člen

Pravila nagradne igre pričnejo veljati z dnem 1.1.2021. V času trajanja nagradne igre so pravila na vpogled na spletni strani novi naslov spletne strani ter v poslovnih prostorih organizatorja nagradne igre ( Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota, tel. št. 068 122 042, uradne ure: od ponedeljka do petka, od 8:00 do 16:00).

Organizator si pridržuje pravico spremeniti pravila te nagradne igre in jih objaviti na spletni strani novi naslov spletne strani.

11. člen

Nagradna igra ni pod domeno družbenega omrežja Facebook. Facebook nagradne igre ne sponzorira, je ne podpira ali upravlja, temveč je le njen gostitelj.

Murska Sobota, 1.1.2021.

 

Licitacije

Splošni pogoji licitacije

Svetujemo vam, da pred licitiranjem pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. S sodelovanjem v licitaciji namreč izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da v licitaciji ne sodelujete.

Uporaba Splošnih pogojev licitacije

Spodaj navedeni Splošni pogoji licitacije se uporabljajo za vse pravne in fizične osebe (v nadaljevanju: uporabnik), ki obiščejo in podajo ponudbo na Facebook strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota, so.p., Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota, PE Trgovina z rabljeno opremo in oblačili, Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabljajo se v času veljavnosti teh Splošnih pogojev licitacije oziroma v času poteka licitacij na Facebook strani ponudnika.

Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe pogojev licitacije kadar koli, s tem, da ni dolžan o tem obvestiti uporabnikov. Vse spremembe so zavezujoče za vse uporabnike, zato uporabnikom priporočamo, da redno pregledujejo Splošne pogoje licitacije in sledijo morebitnim spremembam.

S sodelovanjem v licitaciji uporabnik potrjuje, da je v celoti seznanjen s Splošnimi pogoji licitacije in se z njimi strinja.

Podatki o ponudniku in komunikacija s ponudnikom

Ponudnik in njegov sedež:

Zavod Korak naprej Murska Sobota, so.p., Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota. Matična številka ponudnika: 6237886000. Davčna številka ponudnika: SI45461376. Zavod je vpisan v sodni register z dnem 8.10.2012.

Elektronski naslov, na katerem lahko uporabniki podajo ugovore, pripombe in vprašanja: zavod.koraknaprej.ms@gmail.com. Uporabniki lahko pridobijo informacije tudi na telefonski številki 068 122 042 od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro.

Sodelovanje v licitaciji

V licitaciji lahko sodelujejo zgolj uporabniki s stalnim bivališčem v Republiki Sloveniji.

Vsebina oziroma predmet licitacije

Licitacija se izvaja za izdelke ponudnika, ki jih ta ponudi za licitacijo na Facebook strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota. Vključuje tako izdelke iz redne ponudbe kot tudi unikatne izdelke iz šivalnice ponudnika.

Značilnosti licitiranega izdelka (npr. velikost, mere ipd.) so navedene pri opisu izdelka. Napake pri opisu posameznega izdelka niso izključene.

Opis in potek licitacije

Licitacija preko Facebook strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota je dražba oz. tekmovanje, kjer uporabniki oddajo svojo najvišjo ponudbo za nakup izdelka, ki je na licitaciji.

Uporabnik v komentar pod fotografijo izdelka, ki je na licitaciji, napiše svojo ponudbo – znesek, ki ga je pripravljen plačati za dotični izdelek. Ta mora biti vsaj za 1 euro višji od izklicne cene predmeta oziroma ponudbe, ki jo je dal predhodni ponudnik.

Zmagovalec je uporabnik, ki v danem časovnem intervalu ponudi najvišji znesek kupnine.

Po poteku licitacije ponudnik pregleda prejete ponudbe, poišče najvišjo ponudbo, ki je bila oddana in določi zmagovalca. Za uporabnika, ki je zmagovalec, je nakup izlicitiranega izdelka zavezujoč.

Uporabnik lahko istočasno sodeluje pri dražbi več različnih izdelkov, svojo ponudbo pa mora podati posebej za vsakega od njih.

Licitacijo se vedno zaključi s prodajo izdelka enemu ponudniku -zmagovalcu. Drugi uporabniki do nakupa izdelka pod enakimi pogoji niso upravičeni, četudi so v licitaciji sodelovali.

Zmagovalec bo objavljen na Facebook strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota. Prav tako bo o tem obveščen s strani ponudnika preko zasebnega Facebook sporočila, najkasneje v enem dnevu po zaključku licitacije.

Cene, plačilni pogoji in dostava

Zmagovalec licitacije lahko izvede plačilo zlicitiranega izdelka na dva načina:

  1. Znesek svoje ponudbe nakaže na račun Zavoda in sicer:
    Zavod Korak naprej Murska Sobota, so.p.
    Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota
    Delavska hranilnica, d.d., TRR: SI56 6100-0000-9578-515
    Sklic: Licitacije X (namesto X se napiše številka in ime zlicitiranega izdelka).
  1. Zlicitirani izdelek plača osebno ob prevzemu v trgovini.
    Po plačilu zlicitiranega izdelka, ga novi lastnik prevzame osebno v Trgovini z rabljeno otroško opremo in oblačili (Slovenska ulica 34, 9000 Murska Sobota). Po dogovoru se mu izdelek lahko pošlje tudi po pošti, pri čemer stroške poštnine krije sam.Cene, ki jih posamezni izdelki dosežejo na licitaciji, niso enake maloprodajnim cenam v redni ponudbi. V kolikor sodelujete na licitaciji in je licitiran izdelek prodan drugemu ponudniku (zmagovalcu licitacije), nimate pravice zahtevati tega izdelka za enako ceno v redni prodaji.Za licitirane izdelke velja možnost vračila in odstopa od pogodbe po Zakonu o varstvu potrošnikov. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov bo ponudnik uporabniku, ki izkoristi pravico do odstopa, vrne vsa opravljena plačila, neposreden strošek vračila blaga pa bremeni uporabnika.

Izključitev odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi jo lahko utrpel uporabnik s tem, da ni mogel dostopati do Facebook strani Zavoda Korak naprej Murska Sobota. Prav tako ne odgovarja za škodo, ki bi ob obisku Facebook strani nastala na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi.

Licitacije, ki jih organizira ponudnik niso pod domeno družbenega omrežja Facebook. Facebook licitacije ne sponzorira, je ne podpira ali upravlja, temveč je le njen gostitelj.

Politika zasebnosti

Pri nakupu zlicitiranega izdelka uporabnik navede naslednje osebne podatke: ime in priimek, naslov morebitne dostave in po potrebi telefonsko številko. Drugi podatki so neobvezni in jih lahko uporabnik posreduje ponudniku po lastni presoji.

Ponudnik ima pravico, da uporablja in obdeluje zbrane osebne podatke kupcev za potrebe:

  • izpolnitve naročila, statističnega vzorčenja, anketiranja, prilagajanja in segmentacije ponudbe,
  • raziskave trga,
  • obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih,
  • obveščanje o poslanih pošiljkah,
  • izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja ter za
  • pošiljanje drugega reklamnega gradiva.

Navedene podatke lahko ponudnik obdeluje za lastne potrebe do pisnega preklica privolitve posameznika oz. do časa, ko podatki ne bodo več služili svojemu namenu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in posodobitve podatkov v zbirki ter lahko od upravljavca portala zahteva trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov oz. izbris iz zbirke.

Ponudnik se zavezuje, da bo vse podatke uporabnika, ki se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi o varovanju osebnih podatkov štejejo za osebne podatke, varoval in z njimi razpolagal na način in po postopkih, določenih v Zakonu o varstvu osebnih podatkov in teh Splošnih pogojih licitacije.

Končne določbe

Če je katera od določb Splošnih pogojev licitacije neveljavna iz kakršnega koli razloga, ta neveljavnost ne bo vplivala na druge določbe Splošnih pogojev licitacije. V takšnem primeru se bo neveljavna določba smatrala za neobstoječo in se bodo Splošni pogoji licitacije uporabljali brez te določbe.

Za Splošne pogoje licitacije in za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije. Za reševanje morebitnih sporov bo pristojno sodišče v Murski Soboti.

Splošni pogoji licitacije začnejo veljati z dnem 1.1.2021 in veljajo do preklica.

TOP